Triumph Cipta Coli 'Penggera' Galak Wanita Aktif Seks

Tokyo - Pengeluar pakaian dalam terkemuka dunia, Triumph International berjaya mencipta produk terbaharu bra canggih yang dilengkapi dengan penggera, khusus untuk pasaran Jepun.

Produk coli unik ini menurut laporan laman Japan Today pada Khamis; dicipta sebagai sebahagian daripada usaha Triumph untuk menyokong program seks terbaharu oleh kerajaan Jepun yang dikenali sebagai Premium Friday.

Program yang dimulakan sejak Februari lalu itu bertujuan menggalakkan rakyatnya segera meninggalkan pejabat tepat pukul 3 petang pada hari Jumaat terakhir setiap bulan dan balik awal ke rumah untuk berasmara di ranjang.

Menerusi inisiatif tersebut, warga Jepun yang terkenal sebagai amat kuat bekerja itu dapat meluangkan masa lebih lama mengadakan persetubuhan dengan pasangan sekali gus meningkatkan kadar kelahiran bayi dalam keluarga.

Ini kerana kajian menunjukkan pertumbuhan rakyat Jepun makin merosot lebih sedekad lalu akibat sikap pasangan pengantin di Jepun ‘malas’ berjimak dan ramai generasi muda enggan kahwin kerana bimbang komitmen keluarga.


Secara kebetulan, esok merupakan hari Jumaat terakhir untuk bulan April pada tahun ini dan pihak Triumph tidak ketinggalan menyokong program itu dengan melancarkan bra terbaharu dikenali sebagai Premium Friday Bra.

Di dalam cup atau mangkuk pada coli comel itu ada semacam kantung dilengkapi penggera serta akan berbunyi tepat jam 3 petang bagi memberi peringatan kepada pengguna agar segera meninggalkan pejabat dan balik rumah.

Bagaimanapun ramai penganalisis melihat bra Triumph berkenaan lebih kepada usaha untuk mempromosikan gaya amalan perbelanjaan hujung minggu yang panjang dan secara tidak langsung merangsang ekonomi domestik.

Langkah inovasi ini bukan pertama kali dilakukan Triumph. Firma tersebut lazimnya mengeluarkan produk promosi setidak-tidaknya dua kali setahun mengikut trend popular di sesebuah negara.
Previous Post Next Post

Contact Form