Redza Rosli Sedia Bercinta Dengan Ayda Jebat

Kalau sebelum ini Ayda Jebat pernah meminta peminat mendoakan hubungannya bersama Redza Rosli, kini jejaka itu pula tidak menolak andai takdir meletakkan jodohnya bersama Ayda. Selain mengakui Ayda wanita paling rapat, Redza memilih untuk simpan saja perasaannya terhadap Ayda.

“Kalau bercinta pun apa salahnya. Saya senang bekerja dengannya. Begitupun saya tidaklah mengatakan rakan sebelum ini tak bagus. Ayda banyak membantu memudahkan kerja lakonan saya. Malah dia banyak mengubah pergaulan saya. Malah dialah wanita yang rapat dengan saya saat ini”

“Saya jarang memuat naik gambar bersama perempuan di laman sosial. Jadi bila tiba-tiba saya kerap berkongsi gambar dengan Ayda ada yang mengandaikan kami bercinta. Kalau ditanya andai saya bercinta dengannya, biarlah saya simpan saja perasaan itu,” jelasnya kepada Berita Harian Plus.

Bagaimanapun disebalik kegembiraan peminat melihat mereka bersama, ada juga yang tidak suka dan mendakwa Redza sengaja mendekati Ayda untuk menumpang populariti pelakon itu. Namun Redza merasakan tanggapan itu tidak memberikan kudis terhadap perjalanan keriernya.

Terdahulu, Ayda ada memohon doa dari peminatnya andai mereka suka melihat beliau bersama dengan jejaka itu bercinta. Dalam masa yang sama, beliau enggan meletakkan sebarang sasaran terhadap hubungan itu tetapi bersedia andai Redza adalah jodohnya.
Previous Post Next Post

Contact Form