[FOTO] Miliki mata cantik, anak pasangan Melayu & Rusia ini jadi perhatian

BESUT - Belum pun lahir sudah ramai yang tak sabar melihatnya. Apabila sudah lahir, ramai yang memuji, terutama matanya yang cantik.

Siti Safuraa Hamzah, 32, bersyukur, anak perempuannya, Dhuhaa Sophea Stumbrys yang kini berusia 9 bulan, sihat walafiat, malah mula menjadi menjadi perhatian di alam siber.

Menurut Siti Safuraa, anak tunggalnya itu hasil perkahwinan bersama jejaka Eropah iaitu Asadullah Stumbrys,33.

"Saya tidak pernah merancang atau berminat nak kahwin dengan 'mat salih'. Alhamdulillah jodoh saya dengan suami dan dikurniakan anak comel," katanya yang juga bekas model.

Siti Safuraa yang berasal dari Besut, Terengganu berkata, dia mula memuat naik gambar anaknya di laman sosial sejak Oktober tahun lalu.

"Orang tak kenal pun 'share'(kongsi) gambar anak saya. Kebanyakan pengikut saya di FB dan Instagram adalah orang Malaysia," katanya yang sudah dua tahun menetap di Sweden.


Menurutnya, selepas tular di FB ramai yang memintanya memuat naik video dan gambar Dhuhaa setiap hari.

"Ada yang mesej saya di akaun FB minta video dan gambar. Jika saya tidak muat naik dalam tempoh dua hari, pasti ada yang risau dan bertanya keadaan Dhuhaa.

"Syukur kerana saya menerima komen positif dan tidak dikecam," katanya.

Previous Post Next Post

Contact Form